نويسندگان
لینک دوستان
گن لاغری مردانه">گن لاغری مردانه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AjoojoMajooj و آدرس ajoojomajooj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

فائقهٔ آتشین معروف به گوگوش (متولد ۱۳۲۹ خورشیدی در تهران)خواننده و هنرپیشهٔ مشهور ایرانی است. وی از محبوب‌ترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران به شمار رفته و در سایر کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه نیز هواخواهان بسیاری دارد.

در سالهای دههٔ هفتاد میلادی و پیش از انقلاب ایران وی را «شاه‌ماهی موسیقی ایران» می‌نامیدند. این لقب بعد از بازگشت وی به آمریکا دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و در تبلیغات رادیو تلویزیونی تور بازگشت از این نام بسیار استفاده شد.



[ چهار شنبه 7 اسفند 1392 ] [ 15:3 ] [ Mobi Goli ]

مهران مدیری در سال 1340 در تهران متولد شد.

وی در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد و فعالیت‌های هنری خود را از نخستین سال‌های نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه، در چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر شرکت کرد.

مدیری تا سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

مدیری در سال‌های آغازین دهه 70، نخستین تجربه حضور خود را در برنامه‌های مذهبی تلویزیون تجربه کرد تا آنکه وارد وادی طنز نمایشی در تلویزیون شد. در مجموعه‌های تلویزیونی نوروز72- بازیگرـ و پرواز 57 - بازیگر و کارگردان- در بهار و زمستان 1372، به عنوان یک بازیگر کمدی معرفی شد.

بیوگرافی مهران مدیری

در سال 81،...


ادامه مطلب


[ شنبه 21 ارديبهشت 1392 ] [ 13:51 ] [ Mobi Goli ]

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله ...


ادامه مطلب


[ جمعه 20 ارديبهشت 1392 ] [ 17:44 ] [ Mobi Goli ]

بيوگرافي شكيرا

بيوگرافي شكيرا, زندگي نامه شكيرا, زندگينامه شكيرا, شکیرا مباراک

بيوگرافي شكيرا
پس از...


ادامه مطلب


[ جمعه 20 ارديبهشت 1392 ] [ 15:25 ] [ Mobi Goli ]

بیوگرافی : جاستین بیبر خواننده ی جوان کانادایی این روزها سر و صدای زیادی بین مردم به پا کرده. جاستین خوانندگی را از 3 سال پیش شروع کرد ،


ادامه مطلب


[ جمعه 20 ارديبهشت 1392 ] [ 14:37 ] [ Mobi Goli ]


فروتن و همسرش در کنسرت مازیار فلاحی درحال گریه کردن

 بیوگرافی محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن در سال 1347 در تهران متولد شد و...

 


ادامه مطلب


[ جمعه 20 ارديبهشت 1392 ] [ 14:5 ] [ Mobi Goli ]


نام : بهرام رادان تاریخ تولد: 8 اردیبهشت 1358 هنرپیشه -او را به جرات می توان یک استعداد تمام عیارو یک حادثه کم سابقه سینمای ایران دانست. اگر چه حضور اولش تنها به یک چهره و چشم آبی و زیبا محدود می شد ، اما رادان ثابت کرد که می...

نام : بهرام رادان
تاریخ تولد: 8 اردیبهشت 1358

هنرپیشه -او را به جرات می توان یک استعداد تمام عیارو یک حادثه کم سابقه سینمای ایران دانست. اگر چه ...


ادامه مطلب


[ جمعه 20 ارديبهشت 1392 ] [ 13:36 ] [ Mobi Goli ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.من مبینا هستم و13سال سن دارم اینجاهرنوع مطلبی بخواییدهست،خب امیدوارم بتونید از این مطالب استفاده ی بهینه ای بکنید،فعلا باااای.
امکانات وب


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com


کد کج شدن تصاوير